Oldalak

2020. június 24., szerda

brownie

a fiúmmal ma egy hiteltanácsadónál voltunk pár órát és én közben többször is ki kellett hogy menjek pisilni. 10 percenként pisilek, elképesztő.

és az egyik ilyen mosdólátogatásnál észrevettem egy pici barna foltot az alsóneműmön. mondanom sem kell, hogy iszonyatosan beparáztam. nem is emlékszem a beszélgetés többi részére. már csak arra gondoltam, hogy menjünk már és felhívhassam a dokimat. nem értem el rögtön, úgyhogy jött néhány órányi remegés és pánik. majd este sikerült vele beszélni és csak annyit mondott, hogy ne aggódjak, szedjem tovább a progeszteront és ha sok piros vér jön és darabos és esetleg fáj is, akkor sürgősségi. 

nem különösebben nyugodtam meg ettől, mondanom se kell.

persze megint mit csináltam? a legrosszabbat, amit tehettem. kiolvastam az internetet. mostanra már szinte biztos vagyok benne, hogy vagy vetélek vagy méhen kívüli terhességem van. :(

istenem csak legyen minden rendben! 

Nincsenek megjegyzések: