Oldalak

2020. április 26., vasárnap

trip

ma nagyon durva flesseim voltak. felébredtem és beugrott egy dallam, vagyis inkább csak egy hang, egy fél pillanat, de nem tudtam mi az. veletek szokott ilyen lenni? a délelőttöm azzal telt, hogy megpróbáltam rájönni, hogy mi ez a hang, de az istennek se sikerült. már az őrület határán voltam, amikor hirtelen beugrott, hogy ez bizony egy trombita hangja. és akkor elkezdtem gondolkozni, hogy milyen zenéket tudok, amikben trombita van, innentől már nem volt nehéz.

hát barabás lőrinc.

gyorsan meg is hallgattam a teljes dalt és azzal a lendülettel fel is ültem a nosztalgia vonatra. egyik pillanatban az A38-on csápolok, másik pillanatban a csajokkal és 20 koktéllal ugrálunk az orrteraszon, a következőben autóban ülünk és suhanunk céltalanul a napsütésben a Balaton körül. napsütés, nyár, szabadság, boldogság. előjöttek ilyen 15-20 éves emlékek is, brutál egy trip volt. 

azért remélem fogunk tudni emlékeket gyűjteni ezen a nyáron is. 


Nincsenek megjegyzések: