Oldalak

2020. április 28., kedd


igen, még mindig ott vagyok leragadva, hogy mit csináltunk tavaly ilyenkor, mivel most nagyjából nem történik semmi. az elmúlt hetekben kipakoltam az egész gardróbomat, kiszelektáltam egy csomó ruhát-cipőt (úgy 3-4 nagy ikeás táskányit), plusz lett még egy ikeás táskányi temporary toss, amikről azt képzelem, hogy egy szép napon majd újra beleférek. soha nem fogok egyébként, de ezektől egyelőre érzelmi alapon nem tudok megválni. néhány ruhakupacot még mindig nem pakoltam el és az egyik kupac tetején ott figyel ez a szalmakalap. oh the memories.

ma nincs kb semmi melóm, egész nap The Office-t nézek (csak hogy ne szokjak el annyira az irodától :D). főztem kurvajó gombapaprikást (kétféleképpen, ne is kérdezd), elmosogattam, most meg itt várom a kanapén, hogy megjöjjön a kedvem egy kis itthoni edzéshez. szoktam ezt néha így várni, de eddig még egyszer se jött meg. 

2 megjegyzés:

Zsófi írta...

Ma esett le, hogy miert pont Liszabonba szervezzuk a ferjemmel a naszutunkat. :D
Jo volt visszanezni a blogodra :*

leanyka22 írta...

írj még :D mindig az esélytelenek nyugalmaval nezek erre, es es an jó mikor találok valamit :D