Oldalak

2020. május 27., szerda

just karantén things

  • természetesen kell nekem is maszkos kép.
  • sose megyek sehova, de azért a karantén alatt eléggé akartam menni. most, hogy már lehet menni, már nem akarok menni.
  • március 10-én azt mondtam a főnökömnek, hogy "pénteken három tender leadásom van, hadd melózzak a héten már otthonról, sokkal hatékonyabb vagyok és a túlóra is kényelmesebb". azóta nem tettem be a lábam az irodába. és még hónapokig nem is fogom. nekem, a full intrónak, aki gyűlöli az open office-t, sőt, az office-t úgy általában, ez maga a megvalósult álom.
  • annyira nem mentem sehova, hogy elfelejtettem a kapukódot. délután leugrottam a DM-be (Essie-t venni) és mikor visszaértem, álltam a kapu előtt, mint egy fasz, hogy most mi van és különböző kódokkal próbáltam bejutni. szerencsére benne van a telefonomban a kód, de wtf.
  • az első héten elég produktív voltam. melóm alig volt, úgyhogy nekiestem a gardróbomnak és kb megfeleztem. három nagy ikeás táskányi ruhát válogattam ki, hogy nem kell (már nem tetszik, nem jön rám, soha nem is fog) és kb fele ennyit azzal, hogy majd egyszer talán újra beleférek (vagy nem, de érzelmileg még túlságosan kötődöm ahhoz, hogy elengedjem). első lépéseim a kapszulagardrób felé. mást nem tudok felmutatni, nem lettem fitness influenszer, sem jógaoktató, nem tanultam meg három nyelven, nem olvastam ki 30 könyvet. nyomkodom a laptopot/telefont, fel-alá mászkálok a lakásban, néha főzök, néha csinálok némi házimunkát. business as usual.
  • sajnos a szőrös lábat csak ideig-óráig tudtam a karanténnal indokolni - egy idő után be kellett látnom, hogy semmi nem akadályoz abban, hogy szőrtelenítsek, hiszen itthon vagyok és időm, mint a tenger..
  • a szemöldököm viszont szinte teljesen kinőtt és megmondom őszintén, a legkevésbé sem zavar. sőt. egészen tetszik ez a természetesség. húsz éve szedem a szemöldököm, most lehet, hogy húszig nem fogom.
  • kínkeservek árán fogytam 5 kilót.
  • a karantén elején azt hittem, hogy unalmamban/bánatomban/szorongásomban mindent megveszek, ami az interneten fellelhető és majd hetente háromszor hozza a futár a szarokat, ehhez képest alig rendeltem szarokat. mivel az életmódváltásom csontra egybeesett a karantén kezdetével, kurva nehéz volt feltölteni a készleteket. 10-ből 9-szer valamilyen élelmiszerrel, vitaminnal, étrendkiegészítővel jött a futár. kurva sok pénzem ment el erre, kurva drága mentesen és egészségesen élni.
  • valahol a második hét vége felé annyira kivoltam, hogy úgy éreztem, kell valami felesleges luxus a mentális egészségemnek, ezért rendeltem egy hatalmas pakkot a Rituals-tól. imádom a Rituals-t, a cseresznyevirágos kollekciójuk évek óta nagy kedvencem. 
  • ezenkívül egy ruha és egy szandál írható a számlámra. tavaly vettem egy vagabond szandált, amit aranyban szerettem volna, de addigra már fellelhetetlen volt. idén viszont van ez a szín az új kollekcióban és azonnal ráizgultam. hetekig nézegettem, pakoltam be a kosárba, majd zártam be az oldalt, hogy túl drága/nincs rá szükségem. aztán egyszercsak leárazták és mutattam a fiúmnak, hogy nézze meg milyen csodálatos. kész kiselőadást tartottam neki arról, hogy miért van szükségem erre a szandálra. kérdezte is, hogy kit akarok ezzel meggyőzni. ekkor megint majdnem megvettem. két napra rá még jobban leárazták, amit természetesen jelnek vettem, így hát mi volt mit tenni. 
  • a ruhával ugyanezt csináltam, de miután kiszórtam a ruhatáram háromnegyedét és hetekig nem tudtam kiverni a fejemből, meggyőztem magam, hogy szükségem van rá, így hát elhoztam egy 25%-os akciónál.
  • a híreket egy idő után már nem volt kedvem követni. hogy őszinte legyek, abban sem vagyok biztos, hogy most éppen mit lehet és mit nem. mindegy is, mert úgyse megyek sehova.

7 megjegyzés:

nádja írta...

"annyira nem mentem sehova, hogy elfelejtettem a kapukódot" :DDDD

percekig nevettem, hallod :D

és hát a szandál... teljesen érthető döntés. meg sztem a fullhomeoffice is!

cskata írta...

én is elfelejtettem a kapukódot, mikor sok napos itthonlét után egyszercsak kimentem és próbáltam visszatérni! :D a számokra emlékeztem, csak a sorrendre nem. Harmadik próbálkozás után nyílt a kapu. Még szerencse, hogy nem tud letiltani.. :P

Vera írta...

Haha, én a bankkártyám pin-kódján kellett hogy hosszú percekig törjem a fejem, amikor olyan 5 hét kihagyás után újra én (is) mentem vásárolni...

Dolly Schiller írta...

nagyon bejön nekem a természetes szemöldököd! üzenem neki, hogy csak így tovább. és ja, a mentesélet kiba költséges. nem elég az ember lányának cukoréhséggel küzdeni habzó szájjal, még fizet is érte. de gratula az 5 kilóhoz! jól csinálod.

ac. írta...

szerintem jól nézel ki!

nuc írta...

Szép a szemöldököd!

ac. írta...

megjegyzem kicsit szomorú vagyok, hogy nem jött egy lábujjfetisiszta komment se, régi szép idők :(