Oldalak

2021. január 14., csütörtök

mom brain

valamelyik nap csináltam egy teát és azzal a lendülettel beraktam a bögrét a forró teával a hűtőbe, mintha mi sem lenne természetesebb. 

egy másik nap meg az volt, hogy lejárt a mosogatógép, sípolt, odamentem, kinyitottam, beleraktam egy tablettát és elindítottam újra, mintha mi sem lenne természetesebb.

a héten chilit csináltam a fiúm kérésére és véletlenül közel másfélszer annyi darált húst tettem bele, mint szoktam. ez egy igazán következetes agyfasz volt, mert már vasárnap az auchanban elkezdődött, amikor is megvettem ezt a hatalmas kiszerelésű darált húst a szokásos adag helyett, majd bármiféle gyanú nélkül bele is borítottam az egészet az edénybe. ott kezdett gyanús lenni, amikor átforgatni se bírtam, annyira tele lett. végül két edényben kellett befejezni a műveletet és egy jó részét lefagyasztottam.

és ez csak ez a hét.

3 megjegyzés:

Zavar írta...

Legalább van chilitek egy időre 😉😀

ac. írta...

a tudatalattid készül arra az időszakra, amikor nem tudsz majd ilyen feladatokat ellátni és legalább lesz fagyasztott kaja :DDDD

Dolly Schiller írta...

... meg szupertiszta étkészlet :D