Oldalak

2020. szeptember 7., hétfő

baby girl

mindenkinek köszönöm a rengeteg kedves kommentet, nagyon jólesnek. viszonylag gyorsan átéltétek az első 4 hónapomat. :) mondjuk nekem is tök hamar elment, mindjárt félidőnél járok basszus. 

most jövünk a dokitól, mindent rendben talált. sőt, még a kis hamburgert is látni vélte a lábacskái között, én mondjuk nem ismertem fel, de hiszek neki. tiszta szerencse, mert már elneveztük és lány nevet kapott. :D

most először nem jöhetett be velünk apuka a vizsgálatra, tökre elszomorodtam. olyan igazságtalan ez, hogy egész nyáron a fél ország mehetett horvátba süttetni magát, meg lagzikba, meg balatonra, meg anyámkínjába, de egy apuka nem jöhet be maszkban, meg távolságot tartva egy ultrahangra, hogy láthassa a saját gyerekét. :( nagyon remélem, hogy ez nem lesz így a végéig, mert az borzasztó lesz, ha neadjisten nem lehet ott velem mondjuk a szülésnél. nekem eddig csak adott a koronavírus a terhesség alatt, full home office-ban vagyok március közepe óta és idén már nem is megyek be az irodába. az összes keserves rosszullétet meg extrém fáradtságot az első trimiben itthon tudtam átvészelni, ideálisabb nem is lehetne. de azért az fáj, amikor apa kimarad dolgokból. pláne, hogy szegény a saját családját sem látta még idén, annyira vigyáz ránk.

2 megjegyzés:

ac. írta...

na, hát mondtam én, hogy lány :) változatlanul nagyon örülök és őszintén remélem, hogy elvonul a covid vagy legalább megint épp hullámvölgybe kerül, amikor terminushoz érsz

nuc írta...

Szülésnél ott lehet, jogod van hozzá! Akkor is, ha látogatási tilalom van. A Másállapotot a szülészetben rendszeresen foglalkozik ezzel a témával is, őket keresd majd, ha pár hónap aktuális lesz. A lényeg hogy vírus ide vagy oda, jogod van a kísérőhöz a szülésnél :)