Oldalak

2020. augusztus 12., szerda

move it, baby

ma voltunk a 12. heti ultrahangon és én nem gondoltam volna, hogy 

1. ilyen pici és már ennyire megvan mindene, és hogy

2. ekkora buli van odabent.

először a hasamon keresztül kukkoltuk de nem nagyon lehetett látni, úgyhogy a másik módon próbálta megközelíteni a doki a dolgokat. és akkor egyszer csak láttam egy izgő-mozgó, kalimpáló, riszáló kis lényt a hasamban! teljesen lefagytam a döbbenettől. hogy ez a kis pár centis vacak ott van bent a testemben és ott ficánkol! hihetetlen! 

annyira mozgott, hogy a doki nem tudta leméregetni, amiket kellett. úgyhogy mondta, hogy vár egy picit, hátha lenyugszik, addig csinál néhány képet. 

végül csinált 40-et. minden színben és formában és fajtában lett kb képünk, és kaptunk egy tökéletesen látható 4D-s képet a babánkról, ami ilyen tankönyvekbe illő. mindenki dobott egy hátast, amikor meglátta. nagyon örültem. és nem utolsó sorban minden teljesen normálisnak és egészségesnek tűnik. 

1 megjegyzés:

Vera írta...

nekem ez azóta is scifi, hogy odabent hogy tudják tökéletesen kifejleszteni magukat, miközben mi gyanútlanul éljük az életünket idekint. pláne amíg még nem érzi az ember a magzatmozgásokat se.