Oldalak

2020. július 20., hétfő

hello again baby

ma voltunk a második ultrahangon, nagyon izgultam, de korántsem annyira, mint az első előtt. egyrészt hála az égnek azóta nem véreztem, másrészt olyan iszonyatosan foskész hányingerem van három hete egész. álló. nap. hogy egészen biztos voltam benne, hogy odabent megy a buli meg a növekedés. a doki szerint ma 9 hetes és 0 napos a gyermekünk, az ultrahang alapján nagyon szépnek és okosnak tűnik, mindene olyan, amilyennek lennie kell.

a következő, amit meg kell ugranunk ugye a 12. heti ultrahang és kombinált teszt. minden nap elmorzsolok egy fohászt, hogy tökéletesen egészséges legyen a babánk. de ha még villantana is, az lenne a hab a tortán. :)

4 megjegyzés:

Vera írta...

❤️ nemmmm bírom ezt a feszkóóóót

Kriszti írta...

O, Gyombi, hát én teljesen lemaradtam. Annyira örülök neki így ismeretlenül is. ❤️ Az elso ultrahangos posztot (is) megkonnyeztem. Boldog babavarast kívánok!

ac. írta...

a lányok elvileg nem villantanak, ez nem tudom mennyire valós információ, majd kiderül :D

leanyka22 írta...

<3 de jó volt olvasni :) drukkolok ezerrel <3