Oldalak

2020. július 7., kedd

are you there baby?

volt pár kegyetlen napom, amikor annyira hányingerem volt, hogy csak feküdni bírtam. aztán egyik napról a másikra elmúlt. következtetésem: biztos meghalt a babám.

a cicim fáj rendesen kb az elejétől fogva, de volt egy-két nap, amikor alig éreztem. következtetésem: biztos meghalt a babám.

kb 5 kilót fogytam, mióta terhes vagyok, mert annyira nem volt étvágyam, hogy ilyen morzsákon éltem. majd pár napig semmi baja nem volt az étvágyamnak, rendesen ettem. következtetésem: biztos meghalt a babám.

egyik nap annyira fájt a derekam, hogy alig bírtam megmozdulni. következtetésem: biztos el fogok vetélni.

biztos, hogy nem gondolnék erre, vagy legalább is nem ennyit, ha nem történt volna meg a közvetlen környezetemben, de nagyon rosszul élem meg ezt az időszakot. nagyon nehéz nem gondolni ezekre. annyira szeretném, ha hatalmasra és egészségesre nőne ez a kis babszem a hasamban, de annyira törékenynek érzem ezt az időszakot. 

tiszta őrület, de rendesen a legrosszabb terhességi tünetekért fohászkodok, mert akkor nyugodtabb lennék, hogy minden jól alakul odabent. és amikor kb semmit nem érzek, na azok nagyon nehéz napok. továbbra is azon vagyok, hogy one day at a time a következő ultrahangig, azután már picit nyugodtabb leszek szerintem. 

1 megjegyzés:

Vera írta...

Annyira átérzem. Remélem, most amikor megosztod ezeket a posztokat, már könnyebb ❤️