Oldalak

2017. június 12., hétfő

nem tudom, hogy meseltem-e mar a kulonleges bugyimrol, amit kb 8-9 eve vettem, amikor Londonban laktam. gondolom mindenkit kurvara erdekel a bugyim. ugyhogy akkor elmeselem. szoval setalgattunk a Sohoban es talaltunk egy random fehernemu boltot, nagyon izlesesen nezett ki kivulrol, ezert hat mit volt mit tenni, bementunk. persze talaltam egy gyonyoru alsot, amit meg kellett venni, de mivel nagyon draga volt, azt mondtam, hogy egy nagyon-nagyon kulonleges alkalomra fogom felvenni. ezt a kulonleges alkalmat vegul egy evforduloban hataroztam meg.

na es kepzeljetek, ez a bugyi nem volt rajtam meg soha eletemben, de ma este felveszem. :)

4 megjegyzés:

Annunciata írta...

Ugyan sejtettem a bejegyzés végét, de ez annyira jóóó! :)))

nádja írta...

awww :)

adriegirl írta...

:) <3

Unknown írta...

Meseljmeselj! (Mar ami publikus ;))