Oldalak

2016. augusztus 1., hétfő

figyelem, figyelem!

2016 eddig legfontosabb bejelentese kovetkezik!

MEGTALALTAM AZ IGAZIT.

utoljara evekkel ezelott ereztem igy, amikor meg nem voltam teljesen tonkreteve, kiszipolyozva, agyongyotorve, az ujabb es ujabb mergektol kiszaritva es szetroncsolva. 

nem gondoltam, hogy egy ausztral lesz majd az igazi. 





raadasul egyszerre harom.


nem is akarok soha tobbe mast hasznalni!! olyan fenyes es selymes lett az agyonszokitett szaraz sepruhajam, hogy egesz allo nap csak tapogatom, simogatom, meg vegigfuttatom benne az ujjaimat otvenszer, es NEM AKADNAK BELE ALKALMANKENT TIZ CSOMOBA. es az illata is kurvajo. 

es eskuszom nem fizettek nekem egy fillert sem, de megvettek orokre.

7 megjegyzés:

Nóri írta...

Hol lehet beszerezni?

gyömbérke írta...

en a Rossmannban szereztem az Oktogonon, de DM-ben is lattam mar. a Festival Fresh szarazsamponuk is kurvajo!!

eskuszom nem fizetnek nekem semmit. :D

Molnár Ilonka írta...

Én is elkezdtem használni, mikor bejött Mo-ra, mert iszonyú jókat hallottam róla, de sajna nekem nagyon zsírosodott tőle a hajam. :(

csörgősipkás írta...

En is imadom. Meg a pasim is ezt hasznalja sutyiba ( hosszu haja van). :)

olív írta...

kép a hajadról előtte utána, plíz?

miccentyu írta...

Most akciós a DM-ben :)

Nóri írta...

Kiprobaltam es en is szerelmes vagyok !!44!!! A legjobb sampon+pakolas amit valaha hasznaltam.