Oldalak

2016. július 29., péntek

egymillio dolog, amikrol hallgatok

annyi minden van, de tenyleg, es az, hogy nem irok, valojaban egy tokjo dolog, mert nincs idom, nincs kesztetesem, nincs rinyalnivalom, nincs semmim. tudjuk, hogy akkor posztolok legtobbet, amikor valami szar van, hat most nem posztolok semmit.

¯\_(ツ)_/¯

megvettem a jegyeket a Szigetre, igen, kettot, a penzemmel, fajt is gecire, de attol meg nagyon boldog vagyok. Rihannat mar lattam egyszer az Arenaban, akkor nem nagyon tetszett, mert nem enekelt tul jol es allandoan a sunajat fogdosta a mogottem ulo ket gyermek anyukajanak legnagyobb oromere. mondjuk a sunajat most is fogja fogdosni, de az a gondolatom, hogy eneklesben sokkal jobb lett azota es nagyon jo szamokat is adott ki azota, amiket szeretek es hat ki tudja, mikor lathatnam legkozelebb, ugyhogy ezt nem hagynam ki. a masik pedig Sia.. a kedvenc enekesnom, aki szinten valoszinuleg soha tobbe a budos eletben nem jar erre es ot szerelemmel szeretem, szoval tenyleg gecire boldog vagyok, hogy ott lehetek a koncertjen. minden jol alakul.

es azt se felejtsuk el, hogy a kedvenc zenekarom, a Glass Animals is jon novemberben es a heten megvettem arra is a jegyeket. a honapban sajnos mar nem fog jutni elelemre, de ezt se banom. 

majd irok meg!!!

5 megjegyzés:

Kriszti írta...

Na, hát ha boldogság van, akkor nem baj, ha nem írsz sokat. :)

kisbohém írta...

Remeltem, h ezert kussolsz :)

kisbohém írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
macskás írta...

Sia-val kapcsolatban ugyanígy érzek, viszont én annyira nem vagyok oda a Szigetért, szóval majd mesélj:)

bezz írta...

Siat én is annyira, mint te. Még gondolkozom rajta, hogy menjek-e. Mondjuk megérdemelném, pont a szülinapomon lesz.