Oldalak

2015. december 31., csütörtök

szevasz

ugye azt igértem, hogy 2015 az én évem lesz. az is lett, és ezt egészen jól tartotta is majdnem tíz hónapig. szerintem ez elég jó eredmény.



január: intéztem takinénit (köszi Juc!!), elkezdtem portugálul tanulni (hát ezzel nem haladtam sokat)

február: lezártuk a brazilt, feltörtem egy kókuszt, vettem All You Can Move-ot

március: két hét Liszi, ami örök szerelem lett, Glass Animals koncert, ami a legjobb koncert volt idén

április: vettem egy vasalót, újabb két hét Liszi, valahogy randiztam ezzel a csávóval, aki tényleg így néz ki: 

wtf?

május: befejeztem a szakdogám, kaptam fizuemit, voltam az Onyx-ban randizni, összejöttem egy CMO-val, akiről kiderült, hogy elmebeteg

június: államvizsga

július: dipiosztó, felvettek a céghez rendesen

augusztus: fogalmam sincs, mit csináltam, mert nem blogoltam semmit, de volt sziget

szeptember: új életet kezdtem, vettem személyi edzőt, elkezdtem normálisabban kajálni, voltam nyaralni, találtam egy fiút, akibe beleszerettem és nagyon jó volt, amíg el nem hagyott

október: elhagyott a fiú és kicsúszott alólam a talaj, elértem életem mélypontját, szétestem

november: pszichológus, pszichiáter, antidepresszáns, nyugtató, terápia, a fiú becsajozott, megtalálta a nőt, akire mindig is vágyott, én elkezdtem gyógyulni

december: Juc csinált nekem szép géllakkos körmöket, megszereztem a Harry Potter összest díszdobozban, angolul, megvettem az új illatomat, próbálkoztam Lenszi főnökével, ami ugyan nem sült el jól, de nekem mégis jót tett, bementem 70 kiló alá, Annával szereztünk MacBook Air-t, volt tökjó céges kari és végre úgy érzem, jobban vagyok.


Nincsenek megjegyzések: