Oldalak

2015. december 31., csütörtök

PRODUCED IN 2015

Jólét projekt:

  • BCE diploma megszerzése - nem volt egy joyride, de megvan!!!
  • lépések ELTE diploma megszerzése felé (akár szakdolgozat megírása) - de gondoltam rá sokat..
  • shiny munkahely - kerüljek állományba itt vagy akárhol - van munkahely, volt fizuemi, jó a csapat és nélkülözhetetlen vagyok. 
  • elfogadható, felnőtt fizetés - lehetne jobb is, de rosszabb is.
  • év végére min. 200.000 HUF megtakarítási számlán - AHHAHAHAHAHAHA :(

Lakástuning: na ezekből nem valósítottam meg semmit, meg egy csomó dolog már nem is kell.

  • fehér ágykeret
  • ruhaszekrény
  • komód
  • szőnyeg
  • függöny + karnis
  • íróasztal

Luxy:

  • új laptop beruházás - igaz nem az enyém 2017-ig, de megvan a kicsi mac
  • ájfón - <3
  • tengerparti nyaralás - két hét Montenegro, de kellett már!
  • Barcelona - ez sajnos nem, de talán 2016-ban!
  • Lisszabon - kétszer is és örök szerelem
  • London - nagyon-nagyon jó lenne már..
  • Sziget 2015/koncertélmény - mindkét zenekart láttam idén, akiket akartam. Kings of Leon/Glass Animals.

Rekreációs projekt:

  • rendszeres sport - AYCM - életem egyik legjobb beruházása
  • jóga - kellett volna.. 
  • félmaraton - LOL
  • rendszeres masszázs - szeretlek Bea!!

Wtf projekt:

  • írni egy könyvet a picsába - írtam egy mondatot. tényleg.

1 megjegyzés:

Lars írta...

Bocs, hogy beledumálok, de ha egyetlen dolog lesz, amit mindenképp végigvinnél, akkor az legyen az ELTE diploma felé tett lépések. Túl sokakat láttam már, akik feladták, és egy életen át szenvedik. Meg tudod csinálni, és utána sokkal jobb hely lesz a világ is. :)