Oldalak

2020. október 1., csütörtök

feel

reggel megnyitottam az instát, Chrissy Teigen posztja volt az első. nagyon-nagyon sírtam. 

amióta él bennem ez a kisember, olyan, mintha egymilliárdszor több érzés lenne bennem és mintha más anyák érzéseit is érezném. tudom, hogy hormonok, hogy számomra már végérvényesen megváltozott az élet, meg hogy soha többé nem látom már ugyanúgy a világot. annyi minden átértékelődött, átrendeződött. a prioritások megváltoztak. dolgok, amikről eddig azt hittem, hogy számítanak, már nem számítanak. vagy nem annyira. 

én ezt sejtettem, de mégis váratlanul ért. 

3 megjegyzés:

Eztííí írta...

Olyan szomoru voltam en is, es annyira rosszul esett, mikor latolgattak emberek, hogy ez a postolas most mennyire oke reszerol.
Szinte minden heten tapasztalok valamit, amit mondtak, vagy keszultem ra, de nem lehet elore, csak igy tudom felfogni, hogy szulo lettem. Kivancsi vagyok, meddig tart megszokni:D

Eztííí írta...

Jaj, en csak nagyon boldogan zugolvaslak, es nem is irtam meg, hogy annyira gratulalok!! ❤️💓❤️

Vera írta...

hát igen, óriási közhely, de erre érzelmileg nem lehet felkészülni, hiába tudja az ember racionálisan, meg hiába olvas egy csomót a témában. és (magamból kiindulva) százszor ilyen intenzív lesz érzelmileg, amikor már kibújt! főleg a posztpartum hormonokkal megspékelve :D