Oldalak

2014. május 29., csütörtök

tegyük fel, hogy a forgatás helyszíne és a könyvtár közötti távolság normális eloszlású m=3 km várható értékkel és 2,95 km szórással. számítsuk ki milyen valószínűséggel forgatnak a könyvtár 100 méteres hatósugarán belül épp akkor, amikor arra járok.*

amikor már az összes faszunk ki volt a matekkal, fogtuk magunkat Arashival és kiültünk a Nehru partra egy fa tövébe. onnan tökéletesen láttuk a forgatást, a felállított színpadot, a kamerákat, a statisztákat, a rendezőt (ultimate celebszpotting!!!) és hopp, egyszer csak az amerikait is. ott sertepertélt szexin és az orromban volt a szappanillata meg a kávéíze és már soha többé nem akartam matekozni. (arcom, amikor délelőtt a könyvtárba igyekezve megláttam a forgatást, majd benne megláttam őt és összetalálkoztunk egy csókra aaww.) pár napja (hete?) megbeszéltük, hogy ez így nem mehet tovább, hogy annyi időnk van, hogy néha átmegyünk egymáshoz aludni, úgyhogy keddre beterveztünk egy ortodox randit, ami abból fog állni, hogy jó sokáig alszunk és lustálkodunk az ágyban (jó, nyilván az ortodox randik nem pontosan így kezdődnek, de lépjünk túl), majd elmegyünk a nagybátyám kiállítására** és szusizni. végre nem kell munkába mennie valamelyikünknek (kivettem egy hét szabit omg very szakdoga) és az esti vizsgám előtt is egy csomó időm van (érezzük az iróniát). baromira várom már a vizsgaidőszak/forgatás végét. (jó, a vizsgaidőszakét jobban)

kifigyeltük a jelenetet is különben. feltevéseink szerint valami nagyon gagyi koncert van Párizsban (a színpad hátterén az Eiffel torony meg a francia írás erre enged következtetni), ahol valami eurovíziós színvonalú német zenét (rendes sörsátoros harmonikás eurodiszkó, ami komolyan mondom, annyira rossz, hogy már jó és totális dallamtapadás) játszik egy alufóliába (ezüst űrruhákba?) öltözött zenekar, előttük tomboló tömeg (magyar egyetemisták), amin egyszer csak átverekszi magát a főhős (azt sejtem, hogy Melissa), feltételezéseink szerint egy bombával, amit az utolsó pillanatban sikerül beledobnia a Dunába, mivel egyszer csak rohadt nagyot robbant és még minket is beterített a víz. a pánikoló statiszták tömege pedig ijedtében elszalad. annyi részletet hallottam/láttam ebből a filmből, annyi mindent mesél, meg mutogat képeket, videókat a forgatásról, hogy nagyon kíváncsi vagyok már a végeredményre. 

statisztapipacs 

meg az is volt ma, hogy végre (határidő előtt egy héttel..) bementem a konzulensemhez, hogy atyaúristen mit csináljak, még semmit sem csináltam, azt se tudom mit csináljak, segítség. és végül is tök rendes volt, segített összeszedni magam, meg nem lesz szemét és meg fogja adni a szakszeminárium aláírást, ha valamit összehozok (még ha szar is - nyilván az lesz). ettől egy kicsit megnyugodtam. fos lesz 6 napon keresztül megállás nélkül ezt nyomatni, de az vigasztal, hogy utána már csak egy (bruti) vizsga és vége ennek a nyomorult félévnek. és akkor fiesta!! kivéve, ha megbasznak matekból. akkor fél év zokogás.

*ne számold ki, mert faszság. Arashi te se.
**a nagybátyám egy zseni, úgyhogy menjetek el ti is!! bár nem tudom, ki mennyire ér rá hétköznapokon 8 és 16 óra között (gondolom senki semennyire), de ha mégis, akkor június 13-ig meg tudjátok nézni a munkáit a Kárpát-haza Galériában a Balcsin Bajcsy-n. ez itt a reklám helye. 

Nincsenek megjegyzések: