Oldalak

2021. február 24., szerda

mindenórás

asszem most már úgynevezett mindenórás vagyok. kb annyira irritál ez a szó, mint a pocaklakó, meg az "egyben vagy még?" kérdések, dehát végül is ez van - bármikor jöhet. egy gyors közvélemény kutatással megállapítottam ma reggel, hogy a hasam is lejjebb ereszkedett, a bab feje már szerintem pár napja beágyazódott (legalább is erre következtetek abból, hogy állandóan pisilnem kell, de alig tudok, illetve néha annyira nyom, hogy menni, lehajolni se bírok és úgy érzem mindjárt kiesik). tegnap voltam CTG-n meg áramlásvizsgálaton a klinikán, hál istennek minden jó, víz is van elég, és a zsinórja, lepénye is tök oké. 

hétfőn leepiláltam (!!!) a lábaimról a téli bundát - ne kérdezzétek, hogy hogyan, mert magam se értem, de sikerült. :D a táskáim bepakolva. abszolút szülésre készen állok. 

8 megjegyzés:

Tünde írta...

Minden jót! :)

azAnna írta...

❤️

Heni írta...

Jujj de izgi :))

Molly Bloom írta...

Hajrá! Szülni szuper!😀

Unknown írta...

Nagyon izgalmas, "könnyű szülést", kitartást!! 💓 (Gyorgyi1987)

ac. írta...

hajrá, hajrá! <3

Eztííí írta...

Uristen, hat eszmeletlen vagy!! Nem tudom igy utolag se, hogy kell idealis szulest kivanni egymasnak, a konnyu szules kifejezessel vannak bajaim, de vegulis van letjogosultsaga. Szval konnyu szulest!!!

M. Gray írta...

Plusz idegesítő kérdések: szupermeleg + telihold? Ketten vagytok már? :D
Drukkolok ezerrel.