Oldalak

2020. november 24., kedd

hello 3. trimeszter

elképesztően rohan az idő. már alig van három hónap hátra. lassan össze kéne kapnom magam, mert a babnak még csak babakocsija van, meg egy babaöböl, amiben az első hónapokban aludni fog. kaptam egy csomó babaruhát a tesómtól, de azért kellenek még dolgok, plusz minden egyéb beszerzése még hátra van. én még nem fogtam fel mennyire közel van a nagy nap. 

hajnalban arra ébredtem, hogy a gyermek olyan erővel rugdos, mint még soha. hamar rájöttem, hogy csak reklamál - nem tetszett neki, ahogy fekszem. kicsit pipa voltam, mert hetek óta először végre tudtam aludni éjjel. eddig mindig arra ébredtem hajnalban, hogy iszonyatosan viszket a kezem - a nagy beköltözés utáni takarítás-suvickolás és rengeteg kézmosás miatt kijött az ekcémám és őrjöng. sokszor órákig nem bírtam visszaaludni. ilyen rossz még sose volt. amúgy is kicsit hadilábon állok már az alvással. nem kényelmes már sehogy. meg kellett tanulnom új pózban aludni, mert amiben 30+ éve alszom, már nem kivitelezhető. 3 óránként felébredek pisilni. az új helyet is meg kellett szokni. jó lenne azért még legalább egyszer kialudni magam, mielőtt megszületik. :D

Nincsenek megjegyzések: