Oldalak

2020. június 12., péntek

2020.06.12

nem hiszek az ilyesmiben, de ez a nap valami tízezerszeres nap lehetett. egyszerűen valahogy minden.

először is, ma reggel 78 kilót mutatott a mérleg, ami 7 kilóval kevesebb, mint amikor április elején elkezdtem diétázni. szerintem 3-4 éve nem voltam ennyire kevés kiló, majdnem elsírtam magam a mérlegen.

ma van a 4. évfordulónk. 4 éve alig hiszem el, hogy ennyire szerencsés vagyok.

a covid miatt nem terveztünk semmit. ajándékozni amúgy sem szokásunk, ilyenkor el szoktunk menni vacsizni egy jót és itthon összebújunk, semmi extra. szerettünk volna a kedvenc éttermünkbe menni, de mivel oda általában két hónappal előre kell foglalni és két hónappal ezelőtt fogalmunk se volt semmiről, ezért tegnap délután csak néztünk egymásra, hogy akkor mi legyen, hova menjünk. aztán mondtam a fiúmnak, hogy na hívja már fel őket, mit veszíthetünk, és nem hiszitek el, volt szabad asztaluk.

ha ez nem lenne elég, múlt héten megpályáztam egy senior pozit a részlegünkön belül és kedden már le is interjúztattak rá. ma délután hívott a leendő főni, hogy engem választottak, üdv a csapatában. majd két órával később megint hívott, hogy nem hiszi el, de már kész is az offer (ez hetek kérdése általában), nézzem át és ha tetszik, fogadjam el. hát nem sokat kellett rajta gondolkodnom, akkora összeget basztak rá a fizetésemre, hogy többször is meg kellett néznem, hogy jól látom-e.

és akkor azt még nem is mondtam, hogy ma kellett volna megjönnie.. az étteremben már nem is ittam meg az ajándék bort, mert lehet, hogy mi már hárman ültünk ott..

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Úúú, remek hírek! Nagyon várom a "folytatást" 🙂😉 (gyorgyi1987)

Akaratos Aranka írta...

Atyaég, tűkön ülök 😂

M. Gray írta...

Juhu, jo kis 2021 tavaszi bebi? Legjobb, szeretettel gratulalok <3