Oldalak

2019. augusztus 19., hétfő

járok franciára

nagyjából ilyen:



de tényleg, a franciákkal mi van?



amúgy a francia intézetbe járok, 3 hetes szuperintenzív faszkodás, esténként 9-ig ott szopok. gondoltam az alapoknak jó lesz, de iszonyat lassan haladunk (ami szerintem az indiai lánynak tudható be, aki még a hetedik 3 és fél órás alkalom végén se képes elismételni valamit, amit a legelső órán tanultunk és amúgy is már előtte nyolcan elmondtak). szóval most magántanárt keresek. 

mit meg nem teszek. szerintem ezek után a minimum az lenne, ha a csávóm minden este megmasszírozná a talpam. sajnos ő nem így gondolja. 

2 megjegyzés:

ac. írta...

én arra gondoltam úgy fogom feleleveníteni a tudásomat, hogy letöltöm az első csók c. sorozatot eredeti nyelven :DDD

leanyka22 írta...

en csak most vettem észre, de olyan jó, hogy elő kerültél <3