Oldalak

2017. február 2., csütörtök

nagyon elgyotort vagyok. neha azon kapom magam, hogy olyan fintorral az arcomon ulok a monitorom elott, mint akinek csirkebelekbe kell nyulkalnia a billentyuzet helyett. egyszeruen utalok itt lenni, mindenki es minden idegesit, de nem ez az alaptalan hisztizes, hanem tenyleg konkretan olyan hajmeresztoen sok hulyevel kell egyutt dolgoznom, hogy nem birom idegekkel. es ez annyira szar, mert alapvetoen szeretem a munkam es millio fasza dolgot lehetne csinalni. de mintha nyakig bele lennek sullyedve a futohomokba. 

eeeeeeeh, na mindegy.

Beyoncé ikrekkel terhes.


??????????????????????

3 megjegyzés:

Eztííí írta...

én ezt a képsorozatot nem értem... én asszem elértem a felfogásom határára.. mi a szar ez?:D

arashi írta...

bleached beyonce ;)

myrthill írta...

kuldjel cv-t, anya! kimentunk.