Oldalak

2016. szeptember 14., szerda

USA Tour 2016 COMING SOON

HAMAROSAN A MOZIKBAN


na, ha valamit, akkor ezt meg fogom irni. nem erted, harom hetet toltottem Amerikaban es asszem ez volt eletem legkiralyabb harom hete.

es majd arrol is fogok irni, hogy teljesen kicserelodtem. nem is csak ez miatt, hanem minden miatt. jobban (jol?) vagyok es ez latszik is rajtam, meg erzem is.

ha mondhatok ilyet, minden jol alakul.

ezt nagyon vicces meg leirni is, mert ilyen meg sose volt. meg sosem voltam ennyire rendben. nem is ertek semmit.

szoval majd irok mindenrol, de nem most, mert most meg ennel is sokkal fontosabb dolgaim vannak.

11 megjegyzés:

M. Gray írta...

\o/

myrthill írta...

<3

kisbohém írta...

Kiraly! :)

Anais írta...

oké, de még idén? :-P

manner írta...

igen, mikor mikor?

nádja írta...

dejó, dejó :)

TOFI írta...

Majd a receptet írjad már le. :) Kell 3 hét Amcsi? Oké, már fizetem is be. :D

ac. írta...

most már jöhetne a poszt!

Anais írta...

Láttalak a héten a hármas metron, es majdnem odamentem, hogy hello, hogy all a NYC beszamolo? :)
De aztan leszavaztam saját magam, gondolotam inkább nem sokkollak! :-D
Azert a kérdés áll! :)

csörgősipkás írta...

sose lesz mar beszamolo? en ugy varom :D

M. Gray írta...

Vagy poszt? Blog? :(
Olyan kár h nem írsz!