Oldalak

2016. június 21., kedd

tudom, hogy mar geci reg volt, de azert emlitesre melto dolog ez, ugyhogy megemlitem.

szoval emlekszunk meg a seggfetisiszta exemre? hogy a faszba lehetne elfelejteni, nem igaz? na de nem ez a lenyeg.

szoval vele jatszottunk olyat a nemtomhanyadik randin (azon a randin, amirol majdnem hazamentem, mert besokalltam tole - a csavotol, a helyzettol, hogy hirtelen valaki allandoan velem van es hozzam nyulkal), hogy vegigmentunk azon a 36 kerdesen, amitol allitolag egymasba szeretnek az emberek. mi egymasba szerettunk tole mondjuk. na es ennek a kis jateknak a legeslegelso kerdese az volt, hogy ha barkit a vilagon meghivhatnek vacsorara, ki lenne az es en azt valaszoltam, hogy Chris Hadfield. a kedvenc emberem a vilagon, aki David Bowie-t enekelt az urben, nem erted, az urben. csak miatta tartok Twittert es kovetem evek ota. es akkor az volt, hogy ez az ember itt volt Budapesten es tartott egy kibaszott jo eloadast. az volt eletem egyik legszebb napja, de tenyleg. 

es elenekelte nekunk azt a szamot, amit enekelt az urben, nem erted, az urben!!

2 megjegyzés:

nádja írta...

:)

Ádám írta...

egyszerűen imádom ahogy írsz!