Oldalak

2016. május 1., vasárnap

6 honap terapia es bogok amikor meglatom tinderen. 

6 megjegyzés:

myrthill írta...

masik pszicho..?

Ágihanna - Szelencetitkok írta...

Másfajta terápia?

Kriszti írta...

Ha tinderen van, akkor gondolom, az utanad megismert elete szerelmevel sincs egyutt...

TOFI írta...

Szerintem tök normális, hogy rosszul esik, hogy fenn van. Nekem a mai napig rossz látni a volt barátomat tinderen, pedig már 2 éve szakított velem. Szóval a fél év szerintem még bőven gyógyulófélben lévő állapot.

Veronika írta...

Nem Veled van a baj. Engem februárban múlt egy éve, hogy kihajított a férfi, akivel én le akartam volna élni az életem és bár tudunk már viszonylag emberien kommunikálni, de arra a mai napig képtelen vagyok, hogy együtt lássam az utódommal. Pedig már nem akarnám vissza. De akkor sem bírom látni őket, szétszakad a szívem.
Szerintem van, ami nem gyógyítható. Tovább sikerül majd lépni, nyitni mások felé, de van az a csalódás, ami valahol mélyen picit mindig fájni fog.

nádja írta...

az olyan elszakadt szerelmek, amik nem futották ki magukat, még évek múlva is okozhatnak meglepit... ezilyenasszem.