Oldalak

2016. április 21., csütörtök

darabokra törted a lelkem

szakítottam én már nagyon sokszor és mindegyik máshogy fáj, de olyan még nem volt, hogy hiába nincs és nem is volt semmiféle érzelmem felé, mégis annyira felzaklatott ahogy történt, hogy egyszerűen fáj a lelkemnek. a mai napig fáj. 

rohadt hosszú inkubációs időszakon megy keresztül a szakítós poszt, de el fogom mesélni nektek, hátha akkor meg tudtok győzni, hogy nincs velem semmi baj, mert nekem nem nagyon sikerül. ellenben neki sikerült meggyőznie az ellenkezőjéről. 

pedig.

:(

4 megjegyzés:

Lars írta...

Nincs veled semmi baj.

M. Gray írta...

<3

Molnár Ilonka írta...

de hát ez hülyeség. amiket ő mondott, az őt minősíti, nem téged <3

pillanat írta...

Gyömbi, nekem Harry vágott olyanokat a fejemhez, hogy igazából még most is összeugrik a gyomrom, ha eszembe jut, de ezeket a gondolatokat is el kell tudni engedni. Most már pontosan tudom, hogy mindaz, amit mondott, az ő lelki problémáiból eredt, én csak egyfajta tükör voltam, és az, ahogy viselkedünk valakivel, leginkább minket minősít, nem a másik embert.