Oldalak

2016. március 4., péntek

vidam poszt

amugy tok szarul erzem magam, de a tokom tudja miert. ugy erzem, hogy orokre elfaradtam, kiegtem, maganyos vagyok, sose csinalok semmit, nincs eletem es tenyleg nem tudom, mit tegyek, hogy ez valtozzon. persze, februarban lehetetlen volt barmi is, de lassuk be, hogy nem az a baj, hogy sokat dolgozom, hanem hogy amikor nem dolgozom, akkor is nagyjabol csak eletfunkciokat latok el, de nem elek. nincs lofasz se es tokre be vagyok fordulva, olyan kenyszerkepzeteim vannak, hogy nem szeretnek az emberek, mert nem vagyok jofej/erdekes, idegesito vagyok vagy valami mas baj van velem, nem tudok uj baratokat szerezni, mert felek az emberektol, kozben attol is felek, hogy a meglevok se akarnak velem lenni, senki nem hiv sehova, mindenki massal csinal mindent. full teljesen ossze vagyok esve es nem tudom nem ezeket gondolni. en annyi mindent szeretnek csinalni, de egyedul nem megy. egyedul nem tudok. 

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Pont ugyanezt érzem én is, de bízom benne, hogy egyszer elmúlik. Egyszer...

pillanat írta...

Gyömbi, iszonyú jófej vagy, cuki, szép, és megyünk legközelebb is enni-inni.Próbálj kicsit pihenni, és szebb lesz a világ.❤

pillanat írta...

Gyömbi, iszonyú jófej vagy, cuki, szép, és megyünk legközelebb is enni-inni.Próbálj kicsit pihenni, és szebb lesz a világ.❤

gyömbérke írta...

aaawwww Pilla!! <3
en a hetvegeimet sajnalom nagyon.. amikor megyek setalni, kirandulni, furdobe, koncertre, kiallitasra, meg ilyen super helyekre.. ja nem, otthon fekszem.

arashi írta...

en mar letettem arrol, h barataim legyenek. majd veszek macskakat, azok legalabb eltakaritjak a testem, ha esetleg otthon murdelnek meg vmikor (rem, ha ez bekovetkezik lesznek macskaim). :( de csak ezert vennek macskakat.