Oldalak

2016. január 9., szombat

januári történések

első napom az irodában, behív a főni meg a supply-os lány egy tárgyalóba. 

főni: figyu gyömbi, a supply-os lány elmegy szabira egész februárra, te vinnéd a supply-t egy hónapig.

én:

főni: nyugi, nem lesz semmi para, addig megtanulsz mindent

én:

ők: :)

én:

főni: előtte kimentek egy hétre barcelonába, hogy találkozz a marketinggel és átbeszéljétek a dolgokat. 

én:

főni: utána átmész lisszabonba, mert azt is át kell beszélni, amit most csinálsz. és ki kell találni, hogy csinálod két ember munkáját egy hónapig, kinek fogsz delegálni és mit.

én:

ők: :)

én: 

főni: de kapsz fizuemit

én: 

főni: előléptetlek

én:

főni: kemény két hónapod lesz.

főni: :)

én: 

3 megjegyzés:

vic írta...

Kva jó!!! :)))

Mrs. Sway Jesse James írta...

:D imádom ezeket a bejegyzéseket :)

Mancsi írta...

:D nagyon jó fej vagy!