Oldalak

2016. január 10., vasárnap

boys

valami fura dolog történt Lenszi főnökével, mert látszólag teljesen belém van esve, és éjszaka olyan üzeneteket kapok tőle, hogy ne válaszoljak neki semmit, de gecire hiányzom. szóval hogy így van egy pasi, akivel úgy kezdtem el ismerkedni, hogy fuck it, szarok mindenre, fullba nyomattam neki a kretént, de komolyan, egy percig se próbáltam meg nem úgy viselkedni, ahogy épp kedvem volt, nem próbáltam meg lenyűgözni, nem próbáltam meghódítani, olyan voltam vele, mint mondjuk Annával, faszságokat beszéltem és káromkodtam és elmentem full zsíros hajjal randizni, mert szartam rá, mit gondol ő vagy bárki, és már az elején elmondtam neki mindent a depiről, a gyógyszerekről, a xanaxról, a terápiákról, mindenről, szóval igazán megtettem mindent annak érdekében, hogy elijesszem, ez meg belémzúgott. ki a faszom érti ezt komolyan. 

én meg persze még mindig a fiút stalkolom, meg arra ébredek esténként, hogy vele álmodok, és sokszor hiányzik. távolról sem hagytam magam mögött az egészet. minden olyan fura.

1 megjegyzés:

Lenszirom írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.