Oldalak

2015. december 16., szerda

kedves mindenki

en olyan gecire halas vagyok nektek, hogy arra szavak nincsenek.

nektek, igen, akik a legfosabb allapotomban irtatok ide, vagy irtatok nekem emailt, volt hozzam egy kedves szavatok, jotanacsotok, hasonlo tortenetetek, amikket egy kicsit el tudtatok velem hitetni, hogy nem vagyok egyedul es nem csak az en eletem egy kibaszott vicc. el sem hiszitek, hogy ez mennyit jelentett nekem akkor, amikor olyan kicsire ossze akartam huzni magam, hogy megszunjek letezni es ne fajjon minden. akartatok, probaltatok segiteni, tartottatok bennem a lelket es meg ha nem is voltam kepes ezt ott es akkor kifejezni, most szeretnem megprobalni, bar lehet, hogy ezt igy nem is lehet, de kurvara koszonok nektek mindent! nagyon-nagyon koszonok mindent. egy kicsit jobban vagyok es ezt nektek is koszonhetem. <3

9 megjegyzés:

pillanat írta...

Jó ezt olvasni. Mármint azt, hogy jobban vagy. <3

Unknown írta...

es meg mennyivel jobban leszel nem is olyan sokara :)

M. Gray írta...

örülök én is, hogyha jobb! :)

myrthill írta...

<3

Anais írta...

árad a szeretet :)

Kriszti írta...

Örülök, hogy kicsit jobb, és drukkolok, hogy legyen sokkal jobb. Hajrá, Gyömbi! :-)

vic írta...

<3

Ádám írta...

<3

nádja írta...

az a vicces, hogy én szerdán még nem olvastam ezt, viszont tökre örültem, hogy úgy látni... :)