Oldalak

2015. október 30., péntek

rock bottom

először is, szeretném ha az életemről készült filmben Jennifer Lawrence alakítana. 

másodszor, egész biztosan sötét komédia kell, hogy legyen.

harmadszor, nem lesz a végén happy end, ne is várja senki.

írom ezt úgy, hogy a fiúm, akit nekem csináltak a szülei (és aki már valójában nem is a fiúm és ezt el kéne lassan fogadnom) épp bulikázik valahol a városban a haverjával. mintha mi sem történt volna. mintha nem is léteznék.

három hétig egymáson csimpaszkodva, egymást babusgatva gügyögtünk, alig teltek el napok külön, egy percre sem engedett el, a világ összes pusziját, csókját, ölelését nekem adta, minden porcikámat imádta, dicsérte, rajongta, elpusztítottuk az ágyat és összegabalyodva aludtunk és csináltunk minden egyebet. minden tökéletes volt. tarthatott volna örökké is. 

ha.

ha nem lenne ennek a fiúnak minden külső és belső tulajdonságomnál, és a köztünk lévő bárminél is sokkal, de sokkal fontosabb egy hatalmas, kövér segg. 

a fiúm, aki rajongott mindenemért és akivel minden tökéletesen működött, inkább nem akar velem lenni, mert nem. vagyok. elég. kövér.

hagyok egy kis időt.

mert sajnos nincs vége. 

szóval ez a fiú elmondta nekem, hogy benne van ez a sötét folt, amivel nem tud mit kezdeni, próbálta már kiszedni magából terápiával és mindenféle boszorkánysággal, ez a fétis, ami az ösztöneinek kell, egy óriási kerek segg a szexhez, ez nem múlik, és hiába vagyok tökéletes a szemének, szexuálisan csak akkor tud kiteljesedni, ha egy hatalmas segget kefélhet. 


hagyok még egy kis időt.

szóval nekem, akinek akkora buboréksegge van, hogy még a fiú is Bubinak becézett, nincs elég nagy fenekem. és lehetek akármilyen okos, akármilyen kedves, elbűvölő, vicces, törődő, őszinte, türelmes, elfogadó, hűséges, önzetlen, érdekes, különleges, lehettem volna a barátja, a társa, a szerelme, a mindene.. a nap végén nem számít semmi más, csak az, hogy hogy nézek ki. illetve hogy nem. mert neki a szex _ennyire_ fontos. szex egy hatalmas seggel. 

és én ennek a fiúnak azt mondtam egy hete, hogy ha tényleg csak ezen múlik, akkor csinálok magamnak Kim Kardashian segget. (lépjünk túl.)

és ez a fiú azt mondta nekem erre, hogy erre most nem mond semmit, szeretné, ha mindketten érlelnénk magunkban ezt a dolgot még legalább egy hétig, utána beszéljünk. 

és erre én mit csinálok? egy hete kínok kínja között arra várok, hogy a fiúm (aki már valójában nem is a fiúm és ezt talán már el is fogadtam) kegyeskedjen eldönteni, hogy akarja-e, hogy a kedvéért hatalmas segget növesszek magamra, hogy együtt lehessünk, vagy nem. miközben ő bulikázik. 

országszerte most pszichológusok törnek ki hangos zokogásban, férfiak kapkodnak a szívükhöz és levegő után, és méltósággal rendelkező lányok omlanak össze. tudom. 

nekik üzenem, hogy megnyugodhatnak. kedden elkezdem a terápiát.

már nyomokban sem tartalmazom azt a lányt, aki valaha voltam. akinek a kacaját kilométerekről lehetett hallani. aki képes volt tükörbe nézni. aki képes volt szeretni magát.

most az a lány vagyok, aki teljesen biztos abban, hogy nem lehet szeretni. hogy még annak sem kell, aki számára tökéletes. az a lány vagyok, aki megvetően néz a saját tükörképére. aki a legmélyebb szintekig képes magát megalázni egy pillanatnyi boldogság reményében. aki már nem képes emberek között funkcionálni, fél tőlük, szorong, aki nem képes beszélni hozzájuk, akinek irreális félelmei vannak, aki nem képes ellátni a munkáját. aki nem akar élni.

ezt az életet valahogy rendbe kell hozni.

ezt a lányt valahogy meg kell menteni.



nem kérem tőletek, hogy ne írjatok semmit, mert úgyis tudom. nem tudom. 

minden szóra szükségem van. basszatok le, öleljetek meg, oktassatok ki, írjátok meg, hogy egy idióta vagyok, meg hogy minden rendben lesz, hogy nem érdemel meg engem, hogy ne csináljam ezt, hogy el fog múlni, hogy meg fogok gyógyulni, mindent. légyszi.

33 megjegyzés:

Unknown írta...

huuuuu vazzz... na ettol nem lettel okosabb, azt tudom, de ilyen sztorit meg nem nagyon hallottam, pedig azert megeltem mar par dolgot...
ha megprobalt mar tuljutni ezen, akkor lehet erre kellene mozogni. attol feltelek, hogy nem fogod jol erezni magad, mert azert az nem ugy mukodik, hogy na akkor gyorsan magamra rantok 15 kg-ot es az csak celiranyosan a fenekemre fog menni. nem brazil alkattal szulettunk, europaiak vagyunk.
o meg probalja magat ebbol kigyogyitani vagy mar feladta?
amugy oleles, jo nagy

M. Gray írta...

Nincsenek szavak. Rengeteg ölelés (tudom, lófasz, hol a fiúd) és nagyon remélem h a terápia segít.
Nem te vagy hülye, nem veled van a baj.
És ez biztos. Vigyázz nagyon magadra! <3

Unknown írta...

Itt tényleg nincsenek szavak...Mióta tegnap olvastam, ezen kattogok...akkor miért is jött össze veled, ha ezt nem tudja ezt az "igényét" megváltoztatni? Gondolta, idövel mégsem lesz olyan fontos? àá, én ezt nem értem...Nagy ölelés, vigyázz magadra!!

Unknown írta...

ja es tamadt meg egy otletem. lehet, hogy amugy egy jo plasztikai sebesz meg tudja ezt oldani. csak a srac fizesse ki. es persze rakjon le letetbe meg egyszer annyit, hatha valamikor vissza kell csinaltatni...

M. Gray írta...

@Kicsi523: sztem meg tudják, van segg implant. De. Fáj, cserélni kell 5 évente. Meg most komolyan. Kell olyan pasi, aki ilyet kér? Nem, nem kell. Mi lesz a következő kérés? H Gyömbi operáltassa át magát, mert akkor majd azt szeretné h őt tolják seggbe? Nemár.
Vannak normális emberek is a földön. Remélem. Vagy legalább kevésbé betegek.

Kriszti írta...

Nem vagyok otthon fétisben, nem tudom, ezek ténylegesen mennyire meghatározó dolgok a személyisége szempontjából, de nekem ez inkább játszmának tűnik, hogy mennyit vagy hajlandó magadból alávetni az ő akaratának. Ezt az egyhetes gondolkodási időt sem értem. Ha neki ez ennyire fontos, hogy terápiával sem tudta kevésbe fontossá tenni, ő nem fog változni, tehát tőled várja. De nemár, tényleg. Gyömbi, persze nem látjuk, hogy egyébként milyen hiperszuper a fiú, de ez azért durva. (hirtelen azt akartam írni, hogy én még életemben nem hallottam ilyet, aztán eszembe jutott, hogy mennyien plasztikáztatják a mellüket, hogy ne hagyja el őket a pasijuk :-( ) Nem ismerlek, meg úgyse hiszed el, ha nem így érzed, de a blog alapján egy okos, kedves, szép, jófej lány vagy, egyszerűen nem értem, hogy miért nem jött eddig össze. Nagyon remélem, hogy segíteni fog a terápia és újra szeretni fogod magad.

Unknown írta...

@M. Gray persze igy van, inkabb szarkasztikus volt, pontosan azon okokbol, amiket te is irtal. es azert is irtam, hogy ha par ev mulva valami masra valtozik az igeny, akkor meglegyen a fedezet visszacsinalni.

szofiválasztása írta...

eddigi életem 2 nagy szerelme mindig azzal szekált hogy miért nem vagyok vékonyabb, aztán leléptek ilyen nagy fenekű, arcra is csúnyább nőkkel. tehát megtanultam szépen, semmi sem számít ha menni akar a másik :) és még valamit, hiába visszakoznak meg ígérgetnek akik csalnak, újra becsónakáznak másik kikötőkbe is.



pillanat írta...

Jaj, Gyömbi, hatalmas ölelés, az egész kurva világ sérült, ennél bölcsebbre most nem futja. :-(

Szenthabakukk írta...

Döbbenetes..nem találok megfelelő szavakat. Sok-sok erőt!

Molly Bloom írta...

Hàt, szerintem meg ez bullshit, bàr leràzós ürügynek tényleg elég spéci, de annyi mindent làttam màr, hogy nem csodàlkoznék, ha pl fogadàsból csinàlnà az egészet. Ha vkinek ez a kattanàsa, akkor eleve ilyet keres.

Jocsi írta...

Kedves Gyömbérke! Erre nem lehet mit mondani. Ez olyan, mint valami rossz álom... Tényleg beteg ez a világ. Manapság nagyon szerencsések azok a lányok, akik időben találkoznak egy normális fiúval. Mi, többiek meg csak sokára-nehezen, addigra néhányszor megjárva a poklot, mindenféle lelki sérüléseket begyűjtve. Nagyon-nagyon szurkolok neked, hogy rendbe jöjjön az életed, és visszanyerd a kacagós Gyömbit! Ölelés!

Molnár Ilonka írta...

Ez egy felszínes, kegyetlen, primitív, fasz értékrenddel rendelkező seggfej. Ha szeretne, akkor nagysegg nélkül is szeretne, minden egyéb csak szaaaar duma. Gyömbi, tudom, hogy kurvanehéz most, de menekülj, vissza ne nèzz, ez ennél csak csúnyábban végződhet, ennél sokkal komolyabb megaláztatással Én biztos vagyok benne, h vannak normális pasik - de előbb magadat, az önértékelésed kell rendbe tenni. Bármiben segítek, ha tudok, csak szólnod kell. <3

myrthill írta...

szerintem meg megtetted az első lépést magad visszaszerzése felé ezzel a poszttal. meg a pszichológussal. és kibaszott büszke vagyok rád emiatt.

Veronika írta...

Sajnos a pasik egy része ehhez ért, tönkretenni a nők önbecsülését. Én sosem voltam nádszál karcsú, kövér sem, csak nem divatosan vékony. A nagy szerelemtől 3 évig hallgattam, hogy a sportos, izmos lányokat szereti és ohhh, a vízilabdás exe, na annak a lánynak milyen hasa volt... totál tönkretett, állandóan magamban kerestem a hibát, ha összevesztünk, azért pitiztem, hogy béküljünk, mert már elhittem, hogy hálásnak kell lennem, hogy velem egyáltalán valaki szóba állt.
Aztán ez az ember egy nap lelépett egy csajjal, aki nálam jóval vastagabb, nem csak a testalkatát tekintve, hanem a pénztárcáját is.. (komolyan)
Ekkor jöttem rá, hogy mekkora hülye voltam.

Ne hagyd, hogy egy pasi rólad alkotott véleménye határozza meg, hogy Te mit gondolsz magadról. Nyilván, ezt könnyebb mondani, mint így is cselekedni, de jól tetted, hogy szakemberhez fordulsz (én is így tettem), mert sokat tud segíteni.
Bár a fétis sokkal erősebb lelki "vonzalom", mint az, ha mondjuk az embernek van egy ideálja, ezt aláírom, de ez sem magyarázat arra, amit ez a srác Veled tett.

Azt pedig pláne ne engedd, hogy a boldogságod ettől függjön. Próbálj találni más dolgokat az életében, amikért érdemes mosolyogni és vidáman előre tekinteni. Én is úgy éreztem, elveszett az alap, amire az életem építettem, nincs miért várnom a holnapot, a jövő hetet, a nyarat, a telet, semmit. De ez nem így van. Találni kell más motivációt, olyat, amit nem vehet el tőled senki.

Azt pedig szilárdan hiszem, hogy egy tartalmas élet egyedül, ezerszer jobb, mint szenvedni valaki mellett, aki folyton formálni akar, akinek sohasem leszel elég jó.

Ádám írta...

Gyömbi, ez egy gyökér. De tényleg. Nézd meg azt a segget még egyszer 2:15-nél. Jézusfasza, hát lehet jó (vagy legalább normális) ember az aki olyat akar látni rajtad (vagy bárkin)?

Ez a srác egy igazi pöcs, ott rohadjon meg! <3

Boci írta...

Fétis / nem fétis, nehéz ügy ez a vonzalom kérdés....
Nekem a 180 feletti, lehetőleg 70 kg alatti ropivékony csontkollekciók jönnek be (+ pont, ha hosszú a hajuk).
Sosem éreztem, hogy jujjj, ez fétis lenne.

+ nyilván vannak elképzeléseim a belső tartalomról is.
+ együttrezgésről.
+ ha még full anyagi biztonságot is tudna nyújtani, az lenne a bónusz.

Nos, találkoztam olyannal, akivel lelki síkon együtt rezegtünk + imádtam a lelkét + az eszét + a humorát + volt jó pár közös dilink + anyagilag semmi gondom nem lett volna soha + bejárhattam volna a fél világot + ő nagyon is rezgett volna velem együtt,

de mindez a tökéletesség egy kb. 165 cm (tőlem még így is magasabb) molett / duci férfiemberben lakozott.

Soha nem léptük át a határt. Képtelen lettem volna rá.

Szóval nem tuti biztos, hogy ez a férfiembör bántani akar vagy ilyenek.
Lehet, benned megvan az általa keresett dolgokból szinte minden.
Megpróbálta, de erősebbek az ösztönök.
Van ilyen, amikor az eszed + a lelked tudja, hogy ez + az volna neked jó, de másfelé húz a libidó.

Persze simán lehet az is, hogy ez 1 selejtes kúrógép, aki sorozatban megy végig a csajokon & ez 1 sima lekoptató szöveg, mert kilátásban van 1 újabb csaj, akire (az újdonság varázsa miatt) aktuálisan keményebben áll a farka & nem szeret cicózni a szép lelkű szakításokkal, sőt, talán perverz örömét leli benne, ha égő, lealázott romokat hagyhat maga után.
Ilyen díszpéldányok is léteznek, ez sajnos tény.

Striga30 írta...

Többször elolvastam, sokfajta pasival találkoztam már, de ilyen szöveget. Erre nem is lehet nagyon reagálni. Idő és jobb lesz, lassan,türelmesen.

zsofff írta...

Fu, faszom. Nem tudok mit mondani. Plasztikat egyik ferfi sem erdemel meg. Foleg ne csinaltass nagy segget. fuu.

Lenszirom írta...

én csak annyit szeretnék mondani, hogy <3333333, és szerintem nagy vízválasztó vonal lesz a pszichó, és sokkal jobb(an) lesz(el) utána.

<3333

vic írta...

Ez a pasi hülye! Személyesen nem ismerlek, de régóta olvaslak. Nagyon jófej vagy, ne hagyd magad, jön jobb!!! <3

Mami írta...

Szia. Évek óta olvaslak, igazából néha több/kevesebb szimpátiával. De most valahogy kurvára együttérzek, kurvára megértelek, mert kb ugyanazt élem át, mint te. Ez az évem kapcsolatok terén nagyon szépen fogalmazva is rohadt kurva szar volt.
Otthagytam egy több mint három éves kapcsolatot, aminek igazából volt több oka is, bennem már nem volt meg a vonzalom felé, és ez egyikünknek sem volt jó, viszont őt azóta is nagyon szeretem mint embert, és azóta is ő a legnagyobb támaszom... Elhagytam őt, és közben beleestem egy 28 éves férfiba (én 25 vagyok, ez most fontos tényező). Ez a férfi 3 hónapon keresztül szórakozott velem, mindenféle kifogásokkal etetett, kritizált, és én a lehető legjobban próbáltam neki megfelelni. Basztatott, hogy kis mellem van, lehettem volna számára izmosabb (pedig őt szerettem úgy is, hogy 0 izom volt rajta kb), túl vékony voltam neki, mások előtt nem nagyon lehettünk együtt, ő nem akart kapcsolatot sem, stb... Három hónapig ez ment, míg egyszer smsben közölte, hogy egy hete megismert valakit, akivel úgy néz ki összejön. Hát azóta is együtt vannak (a csaj semmilyen kritériumnak nem felel meg, majdnem úgy néz ki mint én..). Ezután nulla önbizalommal megjelent az életemben egy 18 éves fiú (mentségére szóljon, hogy kinézetre jóval többnek néz ki), full izom, jóképű, aranyos, érett gondolkodású, és odáig volt értem. Csak amikor megismert, rá két hétre már egyáltalán nem volt oda értem.
Állítólag én csak szexelni akartam vele, és nem illettünk össze. Pedig én annyira vágyom a szeretetre, hogy rohadtul beleszerettem, könyörögtem is neki új esélyért, jó szánalmas voltam, és mai napig jól kivagyok emiatt az egész miatt, és olyan félelemmel élek, hogy már a 3 éves exemet figyelmeztettem, hogy figyeljen rám, nehogy hülyeséget csináljak.
Szóval nincsen senkim kb, önbizalmam az nagyon a padlón van, semmi célom, semmi önbecsülésem, és semmi értelmét nem látom az életnek.
De külső személőként neked mindenképpen azt tanácsolom, bár rohadtul kurvára megértelek, hogy véletlenül se plasztikáztass, és fogadd el magad, mert hidd el hogy NAGYON SOKAT érsz! Ezerszer többet, mint ez a pasi megérdemel! Szóval te semmiképp NE ADD FEL!
Hogy én mit teszek, azt nem tudom, jelenleg semmilyen megnyugtató dolgot nem találok az életemben, de talán nyújtson vígaszt, hogy nem vagy egyedül, függetlenül attól, hogy hol, mikor, kivel, és mennyi ideig volt/van együtt.

kuurankukka írta...

Olvaslak egy ideje, nem irtam meg, most is cask azert teszem, mert azt mondod, minden biztatas jol jön. Hat figyelj, ez a srac valoszinuleg nem teljesen normalis. Volt ilyenhez szerencsem. Fantasztikus manipulator, jokor van jo helyen, intelligens, tudja, mitöl repulsz magasra. Csak eppen erzelmileg serult, es felszines. Vagy nem, igazabol tök felesleges elemezni, ha kibirod, ne agyalj tul sokat a lelken. Szuper vagy, hogy magadra döbbentel idöben.
<3

Anais írta...

Hát nincsenek szavak tényleg.
Mekkora egy fasz, 3 hétig okés volt neki a feneked???
Gyömbi, mentsd meg azt a lányt, mosolyogjon újra!

M. Gray írta...

Elolvastam ezt a posztot 10x, megnéztem a klipet 15x, megmutattam a faszimnak ("nézd, mit találtam a youtube-on, szted ez milyen?"), aki kiborult.
Szóval ez a csávó egy beteg fasz, tényleg. 3 hétig szétkefélitek az ágyat, aztán meg hirtelen kell egy nagy segg és ez fétis, és anélkül nincs jó szex? Tényleg? És ezen miért kell gondolkozni egy hetet?
Nem csak egy beteg fasz, hanem egy gyáva fasz is, aki nem mert eléd állni, és nem merte azt mondani, hogy "figyu Cica, ez nem fog menni mégsem".

Mentsd meg Gyömbit, mentsük meg Gyömbit! Ha tudok bármit segíteni, szólj!

ac. írta...

szerintem azért szereti a nagy seggeket, mert ő maga is egy nagy segg :( de külön köszönet, hogy most megismerhettem a bubble butt c. számot és nem lehet többé kikotorni a fejemből.

amúgy meg tök jó, hogy mindezt szépen átlátod, de tényleg. és a legtöbb ember életében legalább egyszer csinál valami hülyeséget, amire később úgy gondol vissza, hogy te jó ég, miért voltam én annyira szánalmas, miért kepesztettem úgy azért a nőért/férfiért, én olyat soha többé, én többet nem adnám fel magam, mostantól emelt fővel járok, stb. na, hát akkor most már te is túl vagy ezen, innentől mehet a kihúzott hátas, büszke gyömbizés.

egyébként lehet, hogy ez csak egy újabb szöveg az Annánál már gyűjtött lekoptatós gyűjteménybe, nem? mint a "most egy kicsit magammal kell törődnöm" meg a "nem vagyok túl a korábbi kapcsolatomon" csak most már érted, 2015 van és ilyenkor nem dívik ezeket mondani, most már az van, hogy nem elég nagy a segged és nekem fétisem van, bocsika.

<3

mia írta...

én is csak csatlakozni tudok a többiekhez, főleg ac-hoz. sajnálom, de ez a pasi egy barom. fétissel még kezdhet az ember valamit, ha a szerelem felülírja (legalábbis szerintem, lehet, hogy még nem találkoztam igazi fétissel), de ez így, ahogy van, egyben nagy geciség, és kész.

kitartás!

Jane írta...

Valamikor a kamasz korom végén volt egy bazi nagy szerelmem, és amikor odakerültünk kiderült, hogy ő a kis ciciket szereti. Az ilyen japán, animés kis ciciket, konkrétan az "A"-s méret előtti ciciket... Én meg épp az ellenkezőjével voltam megáldva. És semmilyen szempontból sem voltam egy "anime karakter" :D Ott én is azt mondtam, hogy utálom magam, hogy csúnya vagyok, hogy miért nem lehet nekem japán cicim, hogy szeressen, bármit megtettem volna, hogy ez megtörténjen... Azóta eltelt kb. 7 év, ő pedig ugyanaz a seggfej maradt, nincs barátnője. Míg én 3 éve élek párkapcsolatban. Igaz megszenvedtem érte, én is jártam terápiára, még külföldre is elhúztam, hogy itthon se legyek... Aztán mégis jött, aki engem szeret. Tudom, hogy irdatlanul rohadt szar, de azt is tudom, hogy nincs veled semmi baj. Más nők ölni tudnának azért, hogy olyan popsijuk legyen, mint neked, és elhiheted, valószínűleg ez a többség :))) Szegény srác még nem tudja, hogy a legtöbb nagy seggű nő tele van komplexusokkal és utálja a nagy seggét (és sokszor emiatt önmagát is). Az ilyen nőket imádhatja bármilyen pasi, attól még ugyanúgy küzdenek a saját önbizalmukkal. Nem tudja még, milyen ára lehet a fétisének :D
Nincs veled semmi baj, nagyszerű csaj vagy!

TOFI írta...

Én 4 évig pusztítottam az önbizalmam egy ember mellett és ezt 1,5 éve próbálom kiheverni, ebből 1 évet jártam pszichológushoz. Isteni szerencse az, hogy Neked ez az egész 3 (bár intenzív) hét volt, valamint hogy ilyen gyorsan kapcsoltál és segítséget kértél.

Érzelmi intelligenciával rendelkező, felnőtt férfi nem viselkedik így. SEMMIT nem vesztettél vele. Tudod, vagy nyersz, vagy tanulsz, más opció nincs. Most tanultál. Ő pedig maradjon meg a kis felszínes, szánalmas világában.

Unknown írta...

Atyaééééég!!! A legszánalmasabb kifogások ezek, persze lehet, hogy neki kell a nagysegg (mert ő is az), de akkor bizony az első 3 hétben sem állt volna fel őkegyelmének...... Lényeg a lényeg, szerintem is volt/van valaki más, és ez egy nagyon jó manipulátorra valló szakítási forma. Ő így nem lesz "bunkó", hiszen naagyon őszinte lehetett veled, kezedbe adja a döntést, kínlódj csak vele egy kicsit, aztán ő ügyesen és okosan kislisszol a helyzetből. Gratulálok neki....pfffff... féreg. Nem ismerjük egymást, de egyszer totál véletlenül megláttalak vigyorogni egy távoli ismerősöm facebook-posztján. Csak nagyon remélem, hogy nem ő az a gyökér, mert egy világ omlana össze bennem.....Fel a fejjel, hidd el, jön még az a pasi a te utcádba, aki pont ezt a méretű hátsódat, melledet, agyadat, füledet, vádlidat imádja, ami van! Tapasztalat!!! Bőgj két hétig, háromig, négyig, ha jólesik, de utána adj hálát az égnek, hogy vége!!:D Csókollak!

Kata írta...

Mindenkinek sok szar van az életében, de szerintem mindenki felelős is azért, hogy a sajátját legalább megpróbálja rendbe tenni. Gyömbi, eljött az idő: ő menjen, keresse a hatalmas seggeket, te pedig engedd el, mert sokkal fontosabb feladatod van, hogy saját magaddal foglalkozz. Az a legfontosabb, hogy te újra tudd becsülni és szeretni magad, tudd, hogy egy különleges, fantasztikus csaj vagy, elvégre vadidegen emberek törik magukat, hogy egy-két jó szóval segíthessenek neked :) Megérdemled, hogy szeressenek, de azt még inkább, hogy te tudd szeretni magad. Megtetted az első lépést, innentől már egyre jobb és könnyebb lesz, kitartás <3

*Évi* írta...

megis mi a kurva eget olvastam itt?? mivan?? na sürgősen felejtsed el ezt a gyökeret...

Anneli Jäätteenmäki írta...

A nevem Pitrikné Széll Ágnes, forma, Budapest, Magyarország 12 éves házasság után én és a férjem egy vagy több veszekedésben voltak, amíg végül elhagyott engem, és Kaliforniába költözött, hogy egy másik nővel legyenek. Úgy éreztem, hogy véget ért az életem, és a gyerekeim azt hitték, hogy soha többé nem fogják látni apájukat. Csak a gyerekekkel próbáltam erős lenni, de nem tudtam ellenőrizni azokat a fájdalmakat, amelyek gyötörték a szívemet, a szívem fájdalommal és fájdalommal tele volt, mert igazán szerelmes voltam a férjembe. Minden nap és éjjel gondolok rá, és mindig azt akarom, hogy visszajöjjön hozzám. Nagyon ideges vagyok, és segítségre van szükségem, tehát online kerestem segítséget, és találkoztam egy weboldalon, amely azt sugallta, hogy Dr. Osagiede segíthet az ex gyors visszatérésében. . Szóval úgy éreztem, meg kell próbálnom őt. Felvettem a kapcsolatot velem, és ő mondta nekem, mit tegyek, és megtettem, aztán szerelem varázslatot tett nekem. 48 órával később a férjem tényleg felhívott és azt mondta, hogy annyira hiányzik tőlem és a gyerekektől, olyan elképesztő !! Szóval így jött vissza ugyanazon a napon, sok szeretettel és örömmel, és elnézést kért a hibáért, valamint a fájdalomért, amelyet nekem és a gyerekeknek okozott. Ettől a naptól kezdve a házasságunk erősebb volt, mint amilyen volt korábban, Dr. Osagiede köszönhetően. annyira hatalmas, és úgy döntöttem, hogy megosztom a történetemet az interneten, hogy Dr. Osagiede valódi és hatalmas varázsló-bíró, aki mindig imádkozni fogok, hogy hosszú ideig éljek, hogy segítsen gyermekeinek a baj idején, ha itt vagy, és szüksége van az Ex-re vissza, vagy a férjed egy másik nőhez költözött, ne sírj tovább, vegye fel a kapcsolatot ezzel a hatalmas varázslógombával. Itt található a kapcsolattartó e-mail címe: doctorosagiede75@gmail.com vagy a whatsapp a +2349014523836 telefonszámon.
vagy viber +2349014523836