Oldalak

2015. szeptember 21., hétfő

lebojt kura elso nap elso oraja:

meg akarok halni. 

5 megjegyzés:

Molnár Ilonka írta...

Léböjtkúrával kezded? Amellett nem lett semmi energiád, nem kéne ezt fokozatosabban csinálni?

Lenszirom írta...

nagyon drukkolok, gyömbi, kurva jó lesz az életmódváltás után minden! (egy napig nem bírnám a léböjtkúrát, de mellettem csinálták a kolléganőim, és bevált nekik) biztosan rossz lesz, miközben ezek történnek, de utána nagyon büszke leszel magadra!

büszke vagyok rád, h elkezdted :)

M. Gray írta...

Én sem vagyok szakértő ebben a fogyókúra kérdésben, de biztos a léböjt kúra a legjobb? Ha koplalsz, a szervezeted ezt vészhelyzetként érzékeli, és lassítja az anyagcserédet. Pár napig bírja az ember, de utána kiborul és megeszik egy tortát egyben.

Kalóriaszámolgatás? Napi 5x egészséges kaja? Zöldség, gyümölcs, lassan felszívódó szénhidrátok, rostok?
Nem fogod bírni az edzést rendes kaja nélkül. (Btw ha már beleinvesztálsz egy személyi edzőbe, sztem ő biztosan segít összeállítani egy egészséges, tartható és éhezésmentes étrendet.)

arashi írta...

de ha léböjt kúra, az nem csak víz és tea, tök jó egészséges turmixokat lehet csinálni, banán rukkola, citrom... vagy banán helyett alma. Búzafűlé... sok jó dolog tök kevés kalória :)

és ahogy M.Gray is mondja, a szemiedző segít egy tök jó étrend kialakításában... a fogyáshoz nem kell kegyetlen önsanyargatás.

Hajrá Gyömbi!!!!

gyömbérke írta...

de a lebojtkura nem fogyashoz kell, hanem megtisztulashoz, meregteleniteshez. pont igy szeretnem elkezdeni az egesz dieta dolgot, hogy elotte megszabadulok a mereganyagaimtol, rendbeteszem az emesztesem. 5 nap. nem koplalassal akarok lefogyni. hetvegen rakeszitettem magam, keveset es konnyueket ettem, jovo hettol meg mar az edzo altal osszeallitott etrend alapjan fogok menni. o is azt javasolta, hogy ha mindenkeppen ragaszkodom hozza, akkor meg most az elejen csinaljam meg, mielott elkezd terhelni, ne kesobb ejtsem a fejemre a sulyokat.