Oldalak

2013. március 18., hétfő

délelőtt meg elmentem fodrászhoz, hogy szép legyek. hogy majd biztos tökjó lesz, új hajszín, új élet. és most itt ülök és ezen is bőgök, hogy nem is tetszik, szar a hajam, semmit nem lehet vele normálisan kezdeni és most még annál is rondább lettem, mint voltam és vissza se lehet csinálni.

bőgök azon is, hogy egy társkeresős pasi elhívott randizni egy hete, mára beszéltük meg, emailek, számcsere, sms, hogy majd holnap keres (szombaton írta, tehát a holnap az vasárnap), azóta nem hallottam felőle semmit. ismeretlen emberek ültetnek fel és azt sem tudom, hogy miért.

itthon ülök megint teljesen egyedül, sírok, mert képtelen vagyok abbahagyni, ebben a kibaszott életben nem lesz jobb soha semmi, idővel se, soha se, minden csak rosszabb lesz és minden, mindig, mindent egyedül.

nem bírom tovább!

17 megjegyzés:

M. Gray írta...

Fuh, sajnálom, fos nap.
A társkeresőt ne szívd mellre, tele van komplexusos kreténnel (pasikra gondolok, a jelenlevő természetesen kivétel). Nekem is volt aki megjátszotta uezt, volt aki pszichó volt, alig bírtam elhajtani, volt aki nem volt túl az exén, de ezt csak akkor közölte, mikor megdugott párszor én meg belezúgtam (persze párhuzamosan azzal h kirúgtak a melóhelyemről)

M. Gray írta...

Faszom teló. Szal aztán jött egy értelmes is, aki minden megtett volna értem, még el is vett volna, de azt meg én basztam el. De ez nem tartozik ide....
Lesz jobb, hidd el! És ne add fel, fasza csaj vagy!

gyömbérke írta...

még a tükörbe se bírok belenézni..

Bögre írta...

milyen színű lett, Gyömbi? tudom, hogy nem vigasztal, de 2-3 hét és át tudod festeni :(

amúgy meg <3

gyömbérke írta...

répahányás
kvára nem akarok 2-3 hétig így kinézni

annalight írta...

elmondanám h gyömbi haja kurvajól néz ki, a szememmel láttam, sztem ő színvak!!!

Yen írta...

http://www.youtube.com/watch?v=3N9m-Qfl2WU
Én mindig is répahányás színű hajat akartam, ha ez megnyugtat, csak beszari vagyok festetni.
Amúgy engem koptattak már le ezzel a módszerrel mint téged, csak az volt a különbség, hogy én a villamoson szemeztem össze a sráccal, megkeresett facebookon(!), elhívott kávézni a következő vasárnapra(!), megbeszéltük, hogy hét közben még fixáljuk a részleteket, és azóta is fixáljuk... :(
Amúgy barátnőimmel (mindannyian jó nők vagyunk, akkor is) megállapítottuk, hogy a férfiak nagy többsége mostanában kimondhatatlanul balfasz, stírölnek buliban is, de leszólítani nem menő, mert a végén még vörösbor mellett fogyasztanám el az agyvelejét szívószállal (vagy nem tudom, mi a tökömtől félnek, senkit nem hajtottam még el bunkón, még ha nem is jött be...). Aki meg nem balfasz, az foglalt.
Szóval elő a színes rucikkal a répahányás haj mellé, jön a tavasz, fel a fejjel! És amennyi képet itt láttam rólad, szeretnék fele ilyen jó nő lenni, mint te...

arashi írta...

én annalightnak hiszek!

Bögre írta...

pedig az szép szín :(

Mrs. Sway Jesse James írta...

Én is hiszek Annalightnak, biztos csak szokatlan a szín <3

Tudom, hogy ilyen elcsépelt meg nem vígasztal nyilván, de átérzem a dolgokat, meg hogy mennyire nagyon padlóra vág, hogy nincs munkád - én 7hónapja keresgélek normális munkát, ahol volt, hogy ismerős volt és biztosra lehetett venni, hoy megkapom az állást, eprsze nem kaptam =napokig bőgtem, a többi felén meg leginkább kinéznek a bugyimból és a hideg ráz, de hiába megyek a kurva első, második, néha harmadik körökre is, mindig pofára ejtenek. Szóval átérzem nagyon, nem tudom hogy jobb lesz-e itt vagy Nálatok bárkinek, de én sem tudok mást tenni csak bízni ebben!

Küldök pozitív manókat, hátha tudnak egy keveset segíteni :) Kitartás.

mia írta...

gyömbérke: a színe tuti jó, csak szokatlan még (szintén hiszek annalightnak :)), ha a hossza/fazonja nem tetszik, akkor pedig tuti fel tudod dobni hajegyenesítővel (vagy kussoljak?), én mindig azzal tettem jobbá, amikor anno elbaszták a fodrászok. :)
társkeresős pasikból pedig tényleg nehéz kifogni a normálisat, ez még a jobbik eset, a rosszabb, ha csak meg akar fektetni. ;) tudom, most már tényleg fogjam be. de kitartás!
jön a tavasz.

gyömbérke írta...

nem baszták el a fodrászok, nagyon ügyes fodrászom van! csak nem ilyen színt szerettem volna, de egyszerűen nem fog a hajamon se a festék, se a dauer, csak az olló.. alapvetően nem rossz a színe, csak a fejem tetején répavörös, mert ott nyilván máshogy működött a festék vagy a hajam (nyilván a hajam) és nagyon, de nagyon nem tetszik. ez van. attól még lehet jó, másnak.

gyömbérke írta...

a pasi meg nyilván írt, hogy ne haragudjak, elfelejtette, de szeretne új "időpontot" kérni, én meg nyilván adni fogok neki, mert nem akarok egyedül megdögleni..
szánalom foka.

M. Gray írta...

légy pozitív, legalább bevállalta, hogy elfelejtette! lehetne egy kis sunnyer görény is, aki inkább lapít. sztem ez nem para, és főleg nem lesz szánalom, ha adsz neki "új időpontot".
simán lehet, hogy szombaton bulizott egy ordenárét, és ő tényleg répát hányt, és ezért nem hívott. (megtörtént eset, volt már ilyen indítása kapcsolatomnak)

fánk írta...

A "répahányás" trú, viszont tapasztalatból tudom, hogy az első mosásnál kijön a rikító szín 90%-a, utána természetes hatású, szóval ne legyél elkenődve, inkább öblíts rajta egyet.

a pasinál meg mindig van egy még szebb, mindig arra kell gondolni.

Lola írta...

Tudom én, hogy vannak pillanatok, amikor minden reménytelennek tűnik, de hidd el, jobb lesz. Gondolj arra, hogy innen már csak felfele van :)

Névtelen írta...

Fotó?