Oldalak

2015. február 25., szerda

voltam a helóbébiben. édes istenem. 

mivel így néztem ki aznap reggel, sok jóra nem számíthattunk.


aztán este mikor felöltöztem és összefestettem az arcom, meg kivasaltam a hajam, meg minden lófaszt csináltam magammal, hogy kívánatos legyek (hogy legalább egy kan rám nézzen ezen a remek helyen), eszembe jutott, hogy hova kell mennem és mit kell csinálnom és akkor elment az életkedvem..


szerencsére előtte ittunk. pontosan ez látható a fejemen, miközben az oktogonon téblábolok belépés előtt. sikerült addig inni, hogy amikor bent fel akart szedni egy svéd testvérpár, majdnem hagytam. egy fiú, meg egy lány volt, és még így is. 


aztán valaki hányt, mi meg szelfiztünk a nagy tükörben, mert azt láttam az interneteken, hogy a helóbébiben ezt kell csinálni. 


az este valamelyik pontján ittam egy mai thait, amit már az elfogyasztás előtt megbántam. aztán történt ez a klasszikus előtte-utána dolog, miután a teljes szombati napot végigfetrengtem és aludtam és meg akartam halni, de sajnos nem haltam meg.


fúgeci.

Nincsenek megjegyzések: