Oldalak

2015. február 2., hétfő

tudjátok, hogy kinek kellett kilépnie ma reggel a konditerem ajtaján abban a pillanatban, amikor elhaladtam mellette? hogy ki volt az, aki miatt majdnem összerogytam ott helyben? aki miatt alig voltam képes ma funkcionálni és olyan alapvető szükségleteket ellátni, mint például az evés? tudjátok kiben nincs annyi emberi érzés vagy intelligencia, hogy például a munkahelyéhez sokkal közelebb lévő és amúgy is sokkal jobban útba eső gildába menjen ahelyett, hogy éppen az irodám mellé jön? vagy éppen bármelyik másik konditerembe a környéken? tudjátok, kivel pillantottam össze csupán egy másodpercre és haltam bele majdnem? hogy kihez bújtam volna oda azonnal? hogy kit ütöttem volna tiszta erőmből ököllel, zokogva? hogy kinek a nevét nem voltam képes kimondani a bénultságtól? hogy ki az az istentelenül ostoba geci, aki tényleg képes éppen akkor és éppen ott lenni, ahol én és amit két hónap alatt kínszenvedve felépítettem, egy pillanat alatt szétbaszni a picsába?