Oldalak

2015. január 11., vasárnap

kicsit úgy érzem, hogy össze fogok roppanni. hamarosan. semmi erőm már semmire, a fejem teljesen üres. minél többet tanulok, annál jobban hülyülök el. semmire nem tudok koncentrálni, semmi nem köt le, semmit nem tudok megjegyezni, csúszik ki minden a fejemből. 

tökre nem tudom, hogy mit csináljak. itt ez a két gecinehéz vizsga, meg a szakdolgozatom, ennyi választ el, hogy elvégezzem a közgázt, nem érted, a közgázt munka mellett, képes lehetnék rá, de már nem vagyok képes. a cél előtt egy méterrel fogok összeesni és meghalni. 

karácsony előtt a főni közölte velem, hogy márciusban megyek Lisszabonba átvenni egy csomó munkát. igen ám, de kint csak a vezető beszél angolul, akiktől átvenném a munkát, azok nem. spanyolul beszélnek egy kicsit, de én nem beszélek spanyolul. tehát nincsen közös nyelv, amennyiben nem tanulok meg addig portugálul. tehát meg kell tanulnom márciusig portugálul. ok. 

tényleg úgy érzem, hogy összeroppanok, csak ülök magatehetetlenül, olyan kimerült vagyok agyilag és lelkileg, hogy azt meg se lehet fogalmazni. néha már csak megyek, mint egy gép, mert emlékszem hogy kell. de valahogy én már nem vagyok benne. robotpilóta van. 

legalább lenne valami jó szex, de az összes szexuális életem abban merül ki, hogy néha provokatív képeket küldök az amerikainak, akitől két kontinens meg egy óceán választ el, és mondunk egymásnak mocskos dolgokat. ettől néha jó csajnak érzem magam, meg olyan, mintha valaki azért még megkívánna néha, mert már a tinderen sincs matchem, hiába lájkolok be már kb mindenkit, nem tetszem senkinek, meg már ki is olvastam az egészet. az amerikai legalább néha egy kicsit emel az önbizalmamon. mondjuk ebben legalább tényleg van tehetségem, kurvajó képeket csinálok. persze nem mondom, hogy nem fut át az agyamon, hogy mégis mi az atyaúristent csinálok, mikor a csöcsömet fotózva biggyesztem az ajkaimat az előlapi kamerába, olyan iszonyat komikus az egész, de sajnos nem tudok jobbat. 28 éves vagyok és komolyan még alig szexeltem. nem egy olyan évem volt, amikor egy kezem elég, hogy megszámoljam hányszor.. 

na király, örülök, hogy megoszthattam mindenkivel silány életem szánalmas kis részleteit. édes istenem. bocs anya.

4 megjegyzés:

Kriszti írta...

Jaj, Gyömbi:( Teljesen megértelek, de koncentrálj arra, hogy nem véletlenül akarnak kiküldeni Lisszabonba, biztos nagyon ügyes vagy a padlószőnyeges munkahelyeden. Próbál ezekre a sikerekre koncentrálni, és ne arra, ami éppen nem megy. Tényleg nem értem, hogy miért akadsz mindig össze hülyékkel, amikor okos vagy, szép vagy, jófej vagy. (Legalábbis blog alapján annak tűnsz, és egyszer láttalak a metrón, szóval az életben is szép vagy:))

arashi írta...

Gyombi, elkezdtel stat tanarhoz jarni? Csatlakozhatok? Tanulunk egyutt? Mert most en is nagyon apro lepesekkel haladok...csoszogok es nem lesz eleg ahhoz, h atmenjek :(

Masik: gartu a munkahoz :) ahogy Kriszti is irta, a fonid nem hiaba teged kert meg. Ez oriasi nagy dolog es siker :)

Es sztem,.aki ismer teged, azok szerint okos, jofej, humoros es szep vagy :) IRL ilyen vagy :) remelem, ha talalsz pszichot, akkor segit tukrot tartani es te is meglatod mindezeket magadban.

Kitartas, a 95% szazalekat mar megcsinaltad, es kurva jol, az egyetemnek. Ezt is meg fogod ugrani. Van benned ennyi, meg tobb is.

T írta...

Szerintem ugy tortent a dolog, hogy a fonok csinalt a lisszaboni sracok keresere egy ilyen listat. Amihez persze eloszor nem akart hozzaadni, mert a kedvence vagy titkon es egyebkent is az asztalan konyokolve szokott nezegetni ha eppen engedi az ideje, kozben nagyokat sohajtva. Aztan valami veletlen folytan rakerultel a listara, mert konyokoles kozben a konyokevel megnyomta az add gombot. Elment a lista, a lisszaboni fiuk pedig nezegettek ki lenne a legjobb munkatars (no meg persze, hogy milyenek a magyar lanyok, ugye ferfiak:) ). Nos hat nezegettek-nezegettek, mentek a Juli neni utan a Kati nenik meg persze a sok fiatal lany. Aztan egyszer csak mondtak,h huha, micsoda szemek, micsoda szaj es a mosolya is csupa baj. O kell nekunk, kialtottak tenorban. Ez a lany padig te voltal. Egyebkent is ott van tengerpart! Valamennyire meg ugy is beszelik az angolt. Ha nem hat megtanitod oket! :)

ac. írta...

T+1 :D