Oldalak

2014. október 2., csütörtök

volt az a film, Csúcshatás, iszonyú béna film volt, de most kva jól jönne nekem néhány szem NZT

szakdolgozat miatt itthon töltött napok száma: 6
ez idő alatt a szakdolgozat terjedelmét pozitív irányba befolyásoló mondatok száma: 0
törölt mondatok: 7
sírás: 5
földön fekve plafont bámulás 60 percig: 1
könyvespolcok átrendezése: 1
manikűr: 1
céggel készített interjú: 1
cégek száma, akikre várok, de hiába: 2
iszonyú hátfájás: felbecsülhetetlen

biztos van olyan, hogy szakdoga fóbia, biztos vagyok benne, hogy ez egy thing, mert nekem ez van, az teljesen fix és emellett őszintén úgy gondolom, hogy elfogytak az agysejtjeim, mert ez nem normális dolog, hogy ülök és nézem és akarom írni és nem bírom. nincsenek szavak a fejemben. eltűnt a logikám. nem áll össze semmi, sőt, inkább csak még jobban szétesik. nem értem.

pánik és kétségbeesés van most. 

2 megjegyzés:

nádja írta...

kitartáááás! :D van az a fal az ember szakdogája és közte, aztán ha eleget szenved és próbálkozik, akkor azt veszi észre, hogy már nincsen...

gyakorlati tanácsként annyit tudnék hozzáfűzni, hogy mondjuk ne az elején kezdd, hanem bárhol.

nekem spec annak átgondolása segített sokat, hogyan is fogom felépíteni, milyen témák lesznek benne és azok kb hogy jöjjenek sorra. durván részletekbe menően cetliztem :)

meg hogy nem valódi mondatokat írtam először, hanem csak pongyolán, ami épp jött, később kialakult és javítottam. (vagyis az elején törölgettem, mint te, csak sokkal többet sokkal többször.)

király vagy, lenyomod ezt is!!! hajráááá!

nádja írta...

(((én spec egy füzetbe kijegyzeteltem a releváns szakirodalmakat. na azt ne csináld, mert aztán ha szelektáltad és sorrendezted, be kell gépelni az összeset, amit bele akarsz tenni :D

de nekem csak így ment, mert miután sorba raktam őket, színkódoztam filccel, összeállt a váz, ami korábban egy hatalmas maszlagnak tűnt. és csak beírtam, majd szépen megfogalmaztam, kiegészítve. de ennél tutkó van valami hatékonyabb módszer is, hogy eldöntsd, mit akarsz mondani és hogyan..)))