Oldalak

2014. szeptember 27., szombat

miniloft

van egy kis horzsolás a térdemen, amit az amerikainál szereztem (lépjünk túl) és azt piszkálgatva ma eszembe jutott az előző hely, ahol lakott. megkerestem az interneteken, mert ugyebár ott minden megvan (ó, ha az a kanapé mesélni tudna) és a képeket nézegetve az is eszembe jutott, hogy mennyire nem tudnék ebben a lakásban élni. rövid távon jó volt, mert hát azért elég luxy, modern, fiatal lakberendezők keze munkája, a wc kva menő magazinok kva menő fekete-fehér oldalaival van kitapétázva, és a TAKE A S IT felirat is poén, de nekem egyáltalán nem volt otthonos. nem szeretem ezt az industrial stílust, rengeteg vakolatlan beton, üveg, vas és egyéb fém. túl rideg az egész egy otthonnak. a kanapé viszont mennyei volt, olyan, hogy beleülsz és bárcsak soha többé ne kellene felkelned. az a kanapé, na az kell nekem.. 

1 megjegyzés:

TOFI írta...

Wow ez kva meno. Szep.