Oldalak

2014. május 23., péntek

bementem vizsgazni

ket konyv valamelyikebol kellett valasztani egy fejezetet es arrol beszelni, de ezt tudtuk is elore, ugyhogy ennyit is keszultem ra (=fel orat vizsga elott). bent voltunk negyen, kidolgoztuk a kis mondanivalonkat, en pedig baromi udvariasan magam ele engedtem mindenkit azzal a motivacioval, hogy minel kevesebb ember hallja a sok bullshitet, amit osszehordok, annal jobb. a kognitiv disszonanciarol terveztem beszelni, aminek el is jott az ideje, leultem a tanar ele, majd mikor megkerdezte hanyast szeretnek, bemondtam, hogy 4-est (joloka). kerdezi, hogy ennyire tudom is vagy csak ennyit szeretnek, hat mondtam, hogy valamennyire tudom, csak lampalazas vagyok es biztos, hogy ossze-vissza fogok beszelni. majd szo nelkul beirt egy 4-est.

ugyhogy most kognitiv disszonanciam van.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

kibaszott korvinusz : D