Oldalak

2014. május 15., csütörtök

the hunger's gone

úgy alakult, hogy péntek óta fogytam 3 kilót. pénteken még n kiló voltam, vasárnap pedig már n-3, és azóta sem lettem több. ebben nyilvánvalóan nagy szerepet játszik az, hogy péntek délután óta az alábbi élelmiszereket fogyasztottam el: 

szombat:
egy szelet vajas kenyér
egy kis spenótos tapasz Annánál
néhány falat epres süti (leginkább csak eper)
vasárnap:
egy csirkés B12 a Thai-ban
egy darab choclolate chip cookie
egy marék csipsz
hétfő:
fél kiló eper
fél adag gombapaprikásnak a fele
kedd:
fél kiló eper
egy csomag mini mozzarella koktélparival
30 dkg főtt újkrumpli
szerda:
egy fokhagymás bagett
egy csirkés B12 a Thai-ból
4 falat sült kolbász
egy ostyás csokiszelet

nem vagyok éhes többé.
csak nehogy úgy járjak, mint a szomszéd lova, aki mikor végre leszokott az evésről, megdöglött.

Nincsenek megjegyzések: